Hosted VoIP

Een hosted telefooncentrale, oftewel een telefooncentrale in de Cloud, is dé uitkomst wanneer u toe bent aan een moderne telefooncentrale. Deze telefooncentrale wordt ‘ingericht’ op ons online platform. U bent dus niet gebonden aan één locatie met deze telefooncentrale. Praktische houdt dit in dat uw medewerkers ook vanuit huis, of elke andere locatie waar toegang tot internet is, deel uit kunnen maken van uw telefoonnetwerk. Tevens biedt dit de mogelijkheid om meerdere vestigingen in één telefoonnetwerk samen te voegen.

De telefooncentrale staat in een datacenter waar 24 uur per dag internet en stroomvoorziening is, wat de continuïteit van uw zakelijke telefonie ten goede komt. Vanwege de hoge redundantie in het datacenter kan bij een eventuele storing te allen tijde een andere route gekozen worden waarop telefoongesprekken gewoon binnen blijven komen. Zo blijft uw bedrijf altijd bereikbaar.

Voordelen van telefonie in de Cloud

  • Geen hoge aanschafkosten van hardware: u betaalt slechts een maandelijks tarief voor uw eigen telefooncentrale in de Cloud
  • Gunstige gesprekstarieven wanneer u belt via VoIP
  • Men belt onderling binnen dit telefoonnetwerk geheel gratis
  • Een telefooncentrale in de Cloud beheert u eenvoudig zelf
  • De mogelijkheid om vanaf elke willekeurige locatie in te loggen op uw eigen digitale telefooncentrale
  • De mogelijkheid om via pc, laptop of tablet te telefoneren

Ook besparen op uw telefoonkosten?

De mogelijkheden van telefonie via internet zijn groots. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u. Neem vrijblijvend contact met ons op voor advies.

Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en het webverkeer te analyseren. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken door op 'Instellingen' te klikken. Als u akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klikt u op 'Alle cookies toestaan'.